Se hvor mye du kan spare med Dropbox for bedrifter

Kaster dere bort mye tid og penger på å drifte servere og vedlikeholde dyr maskinvare og programvare? Den tiden kan være forbi hvis dere tar i bruk Dropbox. Arbeid mer produktivt og kutt kostnader slik at bedriften kan fokusere på det som virkelig teller – bunnlinjen.

Fyll inn bransje og antall ansatte til høyre. Da kan du nedover på denne siden se hvordan du kan spare tid og penger, samt gi dine ansatte et kraftig verktøy som bare funker – med Dropbox for bedrifter.

Fyll inn bransje og antall ansatte nedenfor – så kan du se hvordan du kan spare tid og penger, samt gi dine ansatte et kraftig verktøy som bare funker – med Dropbox for bedrifter.

Velg en bransje:

Antall ansatte:

Bli kvitt serverne for godt

Vedlikehold av in-house-servere kan skape mye frustrasjon. Ikke bare må dere kjøpe inn maskin- og programvare, dere må også tenke på vedlikehold, fjerntilgang og så videre.

Dropbox kan erstatte dine servere – til en lavere kostnad.

En filserver vil koste deg kr per år1

Med Dropbox for bedrifter vil du spare % per år.

timer spart per år2

Lei av å søke gjennom gamle e-poster for å finne den filen du leter etter?
Dropbox gjør det enkelt for de ansatte å samarbeide gjennom å dele og arbeide sammen på de samme filene.

dropearth

Arbeid fra hvorsomhelst

Med Dropbox kan du føle deg trygg på at filene dine er tilgjengelig og oppdatert på alle dine datamaskiner, mobiltelefoner og nettbrett. Uansett hvor dine ansatte arbeider – hjemmefra, fra kontoret eller til og med rundt om i verden – vil Dropbox sørge for at det føles ut som om du sitter på kontoret.

iphone95% av ansatte oppgir at deres mobile enheter gjør dem mer produktive.3

90% av bedrifter vil støtte flere ulike operativsystemer på mobile enheter innen 2017.4

Aldri bekymre deg for å miste datamaskinen

De fleste har følt på angsten som kommer snikende når laptopen blir stående på kafébordet eller mobiltelefonen uten overlegg sendes på en liten svømmetur. Kostnaden for din bedrift kan være svært høy hvis du mister kritisk informasjon som ligger lagret på en ansatts datamaskin.

Med Dropbox kan du logge inn fra enhver enhet (eller via web) og straks har du tilgang til alle dine data. Som administrator kan du enkelt fjerne tilgang på enhets- eller brukerbasis, og faktisk også fjernslette filer, for å stenge tilgang til synkronisering.

paper

Verdien av mistede filer: Den gjennomsnittlige kostnaden ved tap av en forretnings-laptop er NOK 300 0006. I tillegg har nok din bedrift filer som er verdt mye mer – filer som du ikke har råd til å miste.


kr spart5

1 Dropbox har laget kostnadsmodeller for ulike typer filservere basert på maskinvare, programvare og vedlikeholdsbelastning. Klikk her for detaljerte forutsetninger.
2 Forutsetter 15 minutter spart per ansatt per arbeidsdag (261 per år).
3 The Mobility Edge: CDW’S 2012 Small Business Mobility Report (oktober 2012).
4 Gartner Symposium, ITxpo (oktober 2012).
5 Estimert verdi basert på verdi av forretnings-laptop, antall ansatte og tapsfrekvens for laptoper i bransjen.
6 Ponemon Institute, The Billion Dollar Lost Laptop Problem (oktober 2010).

NB! Tids- og kostnadsbesparelsene på denne siden er estimater, og din bedrift kan realisere mer eller mindre enn dette ved bruk av Dropbox for bedrifter.
Estimatene ble sist oppdatert 1. februar 2013.